Všeobecné obchodní podmínky
Park Holiday Congress & Wellness Hotel, Praha 10 – Benice, Česká republika
Společnost PARK HOLIDAY a. s., se sídlem na adrese Květnového povstání 194, 103 00 Praha 10 – Benice, IČO: 27426971, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 10560 (dále jen jako „hotel“).
Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou. Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
- rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem
- rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované online rezervačním systémem
- rezervace je dokončena pomocí úhrady platební kartou nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky
- v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout
- údaje uvedené na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany
2. CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
- cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak
- v ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 10 %; městský poplatek ve výši 50 Kč/ dospělá osoba / noc není zahrnut v ceně ubytování, tento poplatek host uhradí na recepci hotelu
- zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit
- při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace
- změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace
- ubytování je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK
- hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování
- hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové částky za ubytování z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují-li to podmínky dané rezervace
- v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace
3. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor
- host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem
- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava
- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu
- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu
- doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek
- doba odhlášení je do 12:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek
- celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 5.000 Kč za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném
- v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 10.000 Kč nebo, v nutných případech, volat policii
- domácí zvířata není možné v hotelu ubytovat
- vstup do wellness zóny ClubWell je možný pro děti od 3 let věku v doprovodu rodičů a to pouze v čase od 10 do 19 hodin
- vstup do fitness zóny EnerGym je možný pro osoby od 18 let
4. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:
- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu - v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení
5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
- tyto podmínky jsou platné od 1. 1. 2022, hotel si vyhrazuje právo jejich změn, host je povinen se řídit vždy aktuálními podmínkami
- hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb, tyto údaje neposkytuje třetím stranám
- právní vztahy jakož i další záležitosti vysloveně neupravené tímto ubytovacím řádem se řídí platnými právními předpisy České republiky a dále dalšími vnitřními předpisy hotelu
- orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele a subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, Praha 2, 12000, email: adr@coi.cz.
zpět